عباس قهرمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سالن ورزشی روستایی شهدای حسین آباد شاملو ملایر، سالن ورزشی کهکدان ملایر و سالن ورزشی روستای شهدای روستای لامیان تویسرکان همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: برای ساخت این سه سالن سرپوشیده در مجموع 24 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و با بهره برداری از آنها جوانان ورزش دوست روستایی می توانند از امکانات ورزشی مناسب برخوردار شوند.
قهرمانی با اشاره به کلنگ زنی بزرگترین سالن باستانی همدان گفت: این سالن در سطح بین المللی و با 600 متر مربع زیربنا احداث می شود.
وی بیان کرد: سالن بین المللی باستانی از طرح هایی بود که محمدناصر نیکبخت استاندار و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی پیگیری ساخت آن را داشتند.
قهرمانی اضافه کرد: همچنین با پیگیری های صورت گرفته رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان، بخشی از اعتبار مالی این طرح از محل استانی و بخشی نیز توسط وزارت ورزش و جوانان تامین می شود.
وی با بیان اینکه برای ساخت این سالن بزرگ باستانی 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد، گفت: در صورت اجرای منظم عملیات ساخت سالن باستانی، این سالن طی 2 سال آینده احداث می شود.
قهرمانی همچنین با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام در همدان گفت: در تلاش هستیم با کمک وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، طرح های نیمه ‌تمام استان را با سرعت بیشتری به پایان برسانیم.
هم اینک بیش از 200 سالن و فضای ورزشی در سطح استان همدان موجود است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.