به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت روز شنبه در آیین ادای احترام به مقام شامخ بوعلی سینا اظهار داشت: با پیگیری های بسیار برای جبران این نقیصه، بار دیگر تصویر حکیم بوعلی سینا در دفترچه های درمانی درج شد.
وی گفت: سالروز ولادت حکیم هزاره ها و تقارن با روز همدان و روز پزشک برای همدان و ایرانیان شاد باش است.
استاندار همدان اضافه کرد: این نابغه مشرق زمین، افتخار جهانیان است؛ نابغه ای که ایران و همدان را برای تحقیق، پژوهش و علم آموزی انتخاب کرد.
وی با بیان اینکه بوعلی همدان را به خوبی برگزیده و ما یاید قدردان این انتخاب باشیم، گفت: تصویر بوعلی بر روی دفترچه های درمانی باشد یا نباشد در دل مردمان جای دارد.
نیکبخت با اشاره به آعاز هفته دولت گفت: دولت و به ویژه رییس جمهوری شرایط و ناملایمات سختی را تحمل می کند و باید با افزایی و همدلی به دشمنان اجازه دخالت و توطئه ندهیم.
وی با بیان اینکه از روز پنجم شهرویور شاهد آغاز برنامه های رویداد فراملی همدان 2018 پایتخت گردشگری آسیا می شویم، گفت: همدان به پشتوانه آثار تارخی بی نظیر و علمای بزرگی که پرورش داده است، شایستگی برگزیده شدن به عنوان پایتخت گردشگری را دارد.
استاندار همدان یادآور شد: برای میزبانی شایسته این رویداد زیباسازی و آماده سازی تمام زیرساخت های استان شامل هتل ها، راه آهن، فرودگاه و آزادراه ها انجام شده است‌.
وی با گلایه از سازمان تامین اجتماعی برای انجام ندادن تعهد خود برای ساخت یک هتل در همدان، گفت: تاخیر و تعلل در اجرای این طرح جای سوال دارد و نماینگان مجلس این موضوع را پیگیری کنند.
وی یادآور شد: عملیات ساخت این هتل همزمان با 13 هتل دیگر آغاز شد و 6 هتل به بهره براری رسید مابقی در دست اجرا هستند اما از طرح تعهد شده تامین اجتماعی خبری نیست.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.