سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک پسر و دختر حدود 30 ساله در یک شرکت خصوصی همکار بودند و بروز صمیمیت بین آنها موجب شد که پسر جوان رمز دوم کارت خود را برای یک خرید اینترنتی در اختیار همکار خود قرار دهد.
وی اضافه کرد: این 2 جوان پس از گذشت مدتی با هم قطع ارتباط کرده و همکاری آنها با این شرکت خصوصی نیز خاتمه می یابد.
رئیس پلیس فتای همدان بیان کرد: این دختر با سوء استفاده از رمز دوم، اقدام به خرید شارژ تلفن همراه و اینترنت برای اعضای خانواده به مدت یک سال کرده بود.
سرهنگ سرخوش نهاد اظهار داشت: 40 میلیون ریال در این مدت زمان از حساب مالباخته برداشت شده و خرید اینترنتی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: پسر جوان پس از اینکه متوجه می شود مبالغ اندک اما به صورت مستمر از حسابش برداشته می شود، موضوع را به پلیس فتا گزارش داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات همدان افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کرده و در اختیار دستگاه قضایی قرار دادند.
سرهنگ سرخوش توصیه کرد: شهروندان به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت نیاز به ارائه اطلاعات، رمز خود را بلافاصله تغییر دهند.
گفتنی است؛ 300 فقره پرونده قضایی چهار ماهه ابتدایی امسال در حوزه پلیس فتا استان همدان تشکیل شد که برداشت غیرمجاز، کلاهبرداری و مزاحمت اینترنتی بیشترین آمار پرونده ها را تشکیل می دهند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.