نائب رئیس هیات فوتبال همدان در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره در رده سنی زیر 13 سال برگزار شد و در نهایت 14 نوآموز مستعد انتخاب نهایی می شوند.
اعظم باباخانی با بیان اینکه تیم منتخب همدان در ماه جاری قرار است به رقابت های کشوری اعزام شود اضافه کرد: جشنواره استانی نوآموزان منتخب فوتبال همدان امروز زیر نظر مربیان استعدادیاب در ورزشگاه شهدای قدس این شهر برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: همدان از استعدادهای بسیار خوبی در رده فوتبال بانوان برخوردار است و هم اینک در اردوهای تیم ملی دارای بازیکن هستیم.
نائب رئیس هیات فوتبال همدان با قدردانی از شهرستان های فعال در عرصه فوتبال بانوان گفت: انتظار می رود 2 شهرستان اسدآباد و فامنین نیز در رده فوتبال و فوتسال بانوان فعالیت کنند.
وی با تمجید از حمایت عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان از بانوان گفت: در بخش بانوان رشد قابل توجهی را شاهد هستیم و اکنون در رده های کشوری تیم های قدرتمندی را شکل داده ایم.
دبیر هیات فوتبال همدان نیز در این آیین گفت: فوتبال بانوان از حمایت همه جانبه برخوردار است و این جشنواره نیز در راستای برنامه ریزی سالانه هیات فوتبال در حوزه بانوان برگزار شد.
مهدی بوجاریان افزود: بانوان همدانی استعدادهای خوبی در فوتبال دارند به طوریکه اکنون چند بازیکن این استان در عضویت سایر استان ها در لیگ برتر کشور فعالیت دارند.
وی بیان کرد: برگزاری جشنواره ها بهترین فرصت برای شناسایی استعدادهای نخبه است و ضمن غربالگری بانوان شرکت کننده در این جشنواره، تیم منتخب زیر 13 سال را شکل می دهیم.
هم اکنون 2 هزار فوتبالیست در رده های سنی مختلف در بخش بانوان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.