به گزارش ایرنا مدیر اجرایی شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان 'آگر' در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره اظهار داشت: پوستر این جشنواره توسط حمید زاهد نژاد یکی از هنرمندان گرافیست ملایری طراحی شده است.
امید وفایی افزود: در طراحی این پوستر سعی کردیم از نمادهایی که تعلقات شهری و بومی این منطقه است با ترکیبی از سینما استفاده کنیم.
وی بیان کرد: نگاه ما در طراحی پوستر شصتمین جشنواره آگر نگاه بومی و منطقه ای و ایجاد شرایط سینمایی بود.
رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر گفت: تاکنون 2 هزارو 356 اثر در سه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه از 10 استان کشور به دبیرخانه جشنواره آگر ارسال شده است.
وفایی از 'مسعود جعفری جوزانی' درخواست کرد: به عنوان یکی از داوران جشنواره منطقه ای سینمای جوان در نیمه دوم شهریور ماه حضور پیدا کند.
وی ادامه داد: همچنین از سازمان سینمایی کشور درخواست کرده ایم که دبیرخانه دائمی جشنواره ملی مستند در ملایر دایر شود.
وفایی با اشاره به اینکه ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت ایران ثبت شده است افزود: در همین راستا در طراحی پوستر جشنواره از نماد مبل منبت نیز استفاده شده است.
به گزارش ایرنا، شصتمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس سینمای جوان از 15 تا 18 شهریورماه به مدت چهار روز در شهرستان ملایر برگزار می شود.
استان های همدان، هرمزگان، قم، مرکزی، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی در این جشنواره حضور دارند.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.