مسئول کمیته فوتبال محلات همدان در آیین آغازین این بازی ها به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید علیرضا شمسی پور در زمین های خاکی و چمن برگزار می شود.
سعید پناه آبادی اظهار داشت: در رده سنی زیر 18 سال 20 تیم، زیر 15 سال 60 تیم و زیر 12 سال 40 تیم حضور دارند.
وی اضافه کرد: همپنین در رده سنی بزرگسالان 50 تیم منتخب باهم رقابت می کنند.
پناه آبادی خاطرنشان کرد: رده های زیر 12 و 15 سال در زمین چمن مصنوعی پارک های سطح شهر رقابت دارند و مسابقات رده سنی زیر 18 سال نیز در زمین چمن طبیعی حصار همدان برگزار می شود.
وی یادآور شد: رده سنی بزرگسالان نیز در پنج زمین خاکی رقابت دارند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان نیز گفت: برگزاری لیگ فوتبال محلات پشتوانه سازی مطلوب برای فوتبال این شهر است.
سعید خوشبخت افزود: فوتبال محلات فضای مناسبی برای شناسایی استعدادهای نخبه به شمار می رود و با سرمایه گذاری لازم بروی این استعدادها، می توان آینده ای درخشان برای فوتبال همدان رقم زد.
وی اضافه کرد: با رویکردی جدید و نگاهی نو، به مساله ورزش محلات به ویژه رده سنی پایه توجه داشته ایم و با برنامه ریزی های انجام شده، فصلی پربار را در این بخش خواهیم داشت.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان با بیان اینکه تقویت ورزش محلات به رشد و توسعه ورزش ملی می انجامد، یادآور شد: به طور حتم اگر این حرکت های ارزنده ورزشی در سطح محلات مختلف تداوم یابد به زودی شاهد اثرات بسیار مثبت و سازنده ای خواهیم بود که برخورداری از پشتوانه های توانمند ورزش ملی را به همراه دارد.
خوشبخت ضمن تقدیر از زحمات برگزارکنندگان لیگ فوتبال محلات، گفت: باشگاه شهرداری همدان در تحقق این هدف بزرگ، گام ارزنده ای را برداشته و در طول برگزاری رقابت های فوتبال محلات نشان داد که عزم خود را جزم کرده است تا فعالیت های اثرگذاری در عرصه ورزش محلات و در نهایت ورزش ملی بر دارد.
به گزارش ایرنا، رقابت های فوتبال محلات همدان به مدت 2 ماه به طول می انجامد و در پایان به بازیکنان و مربیان تیم های برتر جوایز نقدی و کاپ قهرمانی به همراه مدال و لوح اعطا می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.