به گزارش ایرنا، در این همایش که برای نخستین بار در دوره ریاست پنجم شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان برگزار شد، یکصد دوچرخه سوار حضور داشتند.
شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری تقاطع پژوهش، میدان قائم (عج)، بلوار ارم و بلوار جوان همدان را رکاب زدند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در آیین پایانی این همایش گفت: توجه به توسعه ورزش کارکنان شهرداری حایز اهمیت است و باید با تدوین برنامه های منظم و در تقویم سالیانه نسبت به همگانی کردن ورزش در بین مدیران و کارکنان شهرداری تلاش شود.
رضوان سلماسی افزود: شهرداری همدان سهم بسزایی در توسعه ورزش در بخش های مختلف قهرمانی، همگانی و محلات دارد و از این رو می طلبد تا از بودجه مناسب برخوردار شود.
وی با تاکید بر جایگاه ورزش در رویکرد شورای پنجم گفت: با توجه به اینکه ورزش در راستای سلامت جامعه به عنوان یک اصل مطرح است، برهمین اساس مدیران مناطق و سازمان های شهرداری همدان باید برای ورزش و سلامت کارکنان اهتمام ویژه داشته باشند.
سلماسی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به صورت منظم برای پرسنل شهرداری برنامه های ورزشی در نظر بگیرد.
شهردار همدان نیز در این مراسم با تاکید بر تقویت روحیه نشاط و سلامت کارکنان شهرداری همدان گفت: نشاط و سلامت کارکنان با رونق ورزش همگانی مورد توجه است.
عباس صوفی افزود: شهرداری همدان رویکرد حمایتی و مشارکتی برای توسعه ورزش همگانی به ویژه بین مدیران و کارکنان حوزه های زیرمجموعه خود دارد.
وی بیان کرد: توسعه ورزش صبحگاهی، محلات، پیاده روی، دوچرخه سواری عمومی و سایر همایش های مردمی مدنظر شهرداری همدان است.
وی اظهار داشت: شهرداری نقش بسیار موثر در ترویج و توسعه ورزش همگانی دارد و توجه جدی به این مقوله داریم.
در پایان این همایش نیز به قید قرعه به 20 شرکت کننده جایزه نقدی اعطا شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.