وهب مختران روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: عملیات اجرای این مرکز هتلداری از 12 پیش آغاز اما به مدت پنج سال بلاتکلیف و نیمه کاره متوقف شده بود.
وی اضافه کرد: با آغاز بکار دولت دوازدهم اجرا و تکمیل این طرح با کمک استاندار و نماینده همدان در خانه ملت در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان بیان کرد: اتمام این طرح در زمینی به زیربنای چهارهزار و 500 متر مربع در سه طبقه از یک و نیم سال پیش آغاز شد.
مختاران اضافه کرد: بیش از 95 درصد این طرح به اتمام رسیده و هم اینک 15 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مرکز آموزش هتلداری نیاز است.
وی اظهار داشت: به منظور شتاب گیری روند تکمیل این طرح در صورت دریافت مجوزهای لازم از مسئولان ملی، از توان بخش خصوصی برای تجهیز این مرکز استفاده می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان بیان کرد: این مرکز دارای کلاس هایی برای برگزاری دوره های آموزشی، 11 سوئیت اقامتی، سونا، جکوزی، کافی شاپ و تالار پذیرایی است.
مختاران اضافه کرد: متقاضیان فراگیری هتلداری علاوه بر حضور در دوره های تئوری به صورت عملی با شیوه هتلداری آشنا و دوره های مرتبط با هتلداری از جمله خدمات، تشریفات، عکاس گردشگری، شیرینی پزی و دیگر حرفه ها به متقاضیان آموزش داده می شود.
مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان اظهارکرد: با توجه به ظرفیت گردشگری این استان، وجود مرکز آموزش هتلداری ضروری به نظر می رسید.
وی افزود: یکی از برنامه های این مرکز دعوت از تاکسیرانان برای حضور در دوره های آموزشی با عنوان 'نحوه برخورد با گردشگران' است.
گفتنی است، همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 میزبان 2 رویداد مهم شامل اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی و اجلاس دوره‌ ای سازمان جهانی گردشگری UNWTO است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.