به گزارش ایرنا، سرهنگ داود علی بخشی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت 85 معتاد متجاهر و 470 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش 135 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کاهش 24 درصدی فوتی تصادفات، افزایش 170درصدی کشف انواع سرقت و افزایش 140 درصدی دستگیری سارقان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: در این مدت از 737 فقره پرونده قضایی 556 پرونده منجر به سازش شد که بیشتر مربوط به نزاع های خانوادگی بود.
وی برگزاری 91 جلسه آموزش همگانی برای پنج هزار و 344 فراگیر در مناطق حاشیه شهر و نقاط جرم خیز را از دیگر اقدامات انتظامی ملایر برشمرد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: همچنین در این مدت 6 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد که ملایر از نظر کشف و مبارزه با کالای قاچاق رتبه نخست استان را دارد.
وی با بیان اینکه به جد مقابل قاچاق کالا ایستاده ایم، تاکید کرد: چنانچه فردی از مخفیگاه موتورهای قاچاق بالای 250 سی سی اطلاعی داشت، به نیروی انتظامی اطلاع دهد.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین خواستار کمک شهروندان برای اطلاع رسانی هرگونه احتکار مواد غذایی و مایحتاج مردم در سطح شهرستان شد و گفت: در صورت شناسایی انبار احکتار کالا و مواد غذایی در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می کنیم.
سرهنگ علی بخشی بیان کرد: در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار قتل در این شهرستان 50 درصد کاهش داشته است.
وی حمایت و همراهی رسانه ها را در کاهش بزه ها و معضلات اجتماعی بسیار اثرگذار دانست و افزود: دشمن تمام قد برای از بین بردن نهضت و انقلاب ما ایستاده و لازمه مقابله با آن حفظ وحدت است.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 440 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.