حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان بهار بیان کرد: کشور اسلامی ایران بهترین شعارها و الگوها را دارد بنابراین باید برای دستیابی به اهداف این انقلاب همت جمعی شود.
وی ادامه داد: افراد مسئول در هر پست و مقامی نباید با عملکردشان به آرمان های نظام و خون شهدا آسیب بزنند بلکه باید خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.
حجت السلام حاتم نیا گفت: مسئولان باید به گونه ای زندگی کنند که ضعیف ترین و محروم ترین افراد جامعه با دیدن وضعیت زندگی آنها  آرامش پیدا کنند.
وی افزود: زندگی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به گونه ای است که مخالفان نظام جمهوری اسلامی به نبود نقطه ای خاکستری در زندگی ایشان اعتراف کردند.
امام جمعه بهار عنوان کرد: چنانچه کسی به محل کار مدیران مراجعه کرد اما با توجه به شرایط فرد مدیر نتوانست مشکل او را حل کند باید با تکریم ارباب رجوع او را امیدوار کند.
حجت الاسلام حاتم نیا فاش نکردن اسرار افراد و ضرورت راز داری را مورد تاکید قرار داد و گفت: انسان اگر می خواهد خداوند راز او را فاش نکند باید از برملا کردن فاش دیگران بپرهیزد.
وی مردم داری را از ویژگی مومنان دانست و افزود: عامل پیشرفت و موفقیت رسول اکرم (ص) اخلاق حسنه، مهربانی، احترام و ارج نهادن به نظر مردم و مردم داری ایشان بود.
فرماندار بهار نیز در این نشست گفت: رییس جمهوری در بیانات شب گذشته به خوبی مسایل کشور را تبیین کردند که مهمترین محور این سخنان جمهوریت و اسلامیت نظام و تاکید بر دین داری مردم است.
احسان قنبری افزود: برخی عادت دارند نقاط سفید را کمرنگ ببینند و تیرگی ها و مشکلات را برجسته کنند در حالیکه باید امید را در کشور ترویج داد.
شورای اداری شهرستان بهار روز سه شنبه با حضور سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان برگزار شد.
گفتنی است؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز سه شنبه در چهارمین سفر شهرستانی خود پس از تویسرکان، ملایر و رزن به شهرستان بهار سفر کرد.
7526/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.