علی احسان صالح روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چهارم مرداد ماه امسال یک دختر6 ساله که در منزل پدر بزرگ در حال بازی بود وارد آشپزخانه شد.
وی افزود: این دختر خردسال هنگام بالا کشیدن از کابینت داخل آشپزخانه با سماور حاوی آب جوش برخورد کرده و آب جوش بر روی بدن او ریخت.
مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه 45 درصد بدن این دختر دچار سوختگی شده بود اضافه کرد: فرد مجروح به بیمارستان همدان منتقل شد اما پس از 9 روز تلاش پزشکان این کودک جان باخت.
وی توصیه کرد: والدین در منزل یا هنگام مهمانی نباید از فرزند خود غافل شوند چرا که در غیر اینصورت با چنین حوادث دلخراش و ناگواری مواجه می شوند.
سهل انگاری خانواده ها در مراقبت از فرزندان در یک ماه اخیر منجر به مرگ چند کودک شده است که به تازگی یک پسر نوجوان از اهالی روستاهای منطقه شورین شهر همدان زیر چرخ های تراکتور جان باخت.
همچنین یک دختر 15 ماهه ساکن یکی از مناطق شهر همدان هنگام مشغول بودن کارگران به نقاشی ساختمان، یک لیوان حاوی بنزین را که داخل اتاق قرار داشت نوشید و جان باخت.
اواخر تیر ماه امسال بر اثر برخورد سر کودک 6 ماهه با پنکه سقفی در یکی از روستاهای فامنین، این کودک جان خود را از دست داد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.