علیرضا درویش نژاد روز یکشنبه در دیدار اصحاب رسانه با امام جمعه همدان اظهار داشت: فعالان نشریه ها در رساندن پیام توده ها و اقشار مختلف جامعه در پیوند با تعاملات حکومتی و حاکمیتی نقش جدی دارند.
وی ادامه داد: بنابراین جامعه ای که فضای رسانه ای مرده داشته باشد آن جامعه به طور حتم به عقب بر می گردد و در مقابل پویایی جامعه خبری جامعه را با نشاط و پویا می کند.
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان نیز گفت: 120 رسانه فعال در این استان وجود دارد که شامل 50 خبرگزاری و پایگاه خبری و 70 نشریه مکتوب از جمله سه روزنامه فعال، هفته نامه و 2 هفته نامه، ماهنامه ، فصل نامه و 2 فصل نامه است.
محمد ملکیان اضافه کرد: رسانه ها حلقه وصل بین مسئولان و مردم هستند و از سوی دیگر دغدغه و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رساندند.
وی ادامه داد: رعایت اخلاق رسانه ای اولویت خبرنگاران این استان است به گونه ای که در این راستا شاهد شکایت از رسانه در چند سال گذشته نبودیم.
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش روی رسانه های کشور و همدان چاپ و کمبود مواد اولیه چاپ است.
ملکیان افزود: خانه مطبوعات نیز با پیگیری مشکلات رسانه ها در کارگروه رسانه و شورای اطلاع رسانی سعی در بررسی و رفع مشکلات فرا روی رسانه ها دارد.
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار جمعی از فعالان در رسانه ها با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.
به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در 17مرداد سال 77 به دست گروهک تروریستی طالبان، سالروز شهادت وی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.