عباس قهرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام ترکیب نهایی تیم ملی کوراش اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی 2018 ، آذرکولیوند جودوکار نهاوندی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این جودوکار نهاوندی به همراه زهرا نادری بنی دیگر ملی پوش ایرانی در وزن منهای 63 کیلوگرم مسابقات کوراش بازی های آسیایی شرکت می کند.
قهرمانی افزود: طاهره آذرپیوند در وزن منهای 52 کیلوگرم، زهرا نادری بنی و آذر کولیوند در وزن منهای 63 کیلوگرم و زهرا باقری در وزن به اضافه 78 کیلوگرم در بخش بانوان کوراش کاران اعزامی به رقابتهای المپیک قاره ای 2018 جاکارتا هستند.
وی خاطرنشان کرد: نهاوند 2 سهمیه اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا دارد که یک موفقیت ارزشمند برای این شهرستان به شمار می رود.
قهرمانی بیان کرد: خسرو دلیر به عنوان سرمربی و رضا مهنان به عنوان مربی در بخش مردان و مهری مهرپور به عنوان سرمربی در بخش بانوان هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده دارند و فریبا باقری سرپرستی تیم اعزامی را برعهده دارند.
وی اضافه کرد: اردو تیم ملی بانوان پیش از اعزام به جاکارتا به مدت هشت روز از 15 الی 23 مرداد ماه جاری به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.
آذر کولیوند از قهرمانان ارزنده جودو و کوراش بانوان کشور است.
فرود ظفری در ووشو و آذر کولیوند در کوراش 2 ورزشکار نهاوندی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا هستند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.