به گزارش ایرنا نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: خبرنگاران می توانند با بیان واقعیت ها تاثیرگذار بوده و در جامعه نقش آفرین باشند.
حمیدرضا حاجی بابایی افزود: امروز جامعه ما از لحاظ اقتصادی مشکل دارد که قسمت عمده آن سوء مدیریتی و بخشی از آن نیز به مسایل خارجی مربوط می شود لذا همه باید برای حل این مشکل تعامل و همکاری کنند.
وی شفافیت را راهکار مهم برای حل مشکل اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: اعتماد سازی در جامعه حرف اول را می زند.
این نماینده مجلس گفت: خبرنگاران باید همه مسئولان را زیر ذره بین قرار دهند و هرگونه حرکت اشرافی و حرکتی که مردم را نادیده می گیرد را بیان کنند.
حاجی بابایی با بیان اینکه همه قوا باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند اظهار داشت: وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد در شان این مردم نیست.
دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خبرنگاران چشم تیزبین جامعه و نظام هستند اضافه کرد: خبرنگاران با انعکاس واقعیت ها موجب توسعه استان و کشور می شوند.
امیر خجسته افزود: نشاط و پویایی جامعه و مردم در قلم خبرنگاران است و قلم خبرنگار در توسعه و اعتلای جامعه موثر است.
معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز گفت: نظارت مستمر مردم به ویژه خبرنگاران بر عملکرد مسئولان در رشد و اعتلای جامعه تاثیر گذار است.
محمود رضا عراقی افزود: خبرنگاران از دوربینی به مسایل نگاه می کنند که مسئولان می بینند.
وی نقش شرکت سیاحتی علیصدر را در جذب گردشگران موثر خواند و افزود: این شرکت برنامه های متعددی برای معرفی همدان اجرا کرده است.
در این همایش پیاده روی حدود 300 نفر از خبرنگاران و خانواده های آنان شرکت کردند.
تعداد 111 رسانه و حدود 400 خبرنگار در استان همدان فعالیت دارند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.