به گزارش ایرنا، اسدالله ربانی مهر روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی روابط عمومی های شهرستان اسدآباد بر اطلاع رسانی رویداد همدان 2018، کسب رتبه نخست استان در تسهیلات اشتغال روستایی و بازگشت به کار واحدهای تولیدی و دیگر اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید توسط روابط عمومی ادارات تاکید کرد و افزود: کارهای زیادی در سایه وحدت و همدلی انجام شده و آگاه سازی مردم در این خدمات ضروری است.
وی به نقش محوری روابط عمومی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران قوی از روابط عمومی های قوی برخوردار هستند و مدیران ضعیف چندان اعتقادی به اطلاع رسانی ندارند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: روابط عمومی ها باید تحلیل گر، به روز، آشنا به موارد رسانه ای و اهل تعامل با رسانه ها باشند و بتوانند جریان ساز بوده و در معرفی و بیان خدمات و عملکرد دستگاه ها موفق باشند.
ربانی مهر خاطرنشان کرد: در چهار ماه اخیر سه مجمع عمومی روابط عمومی های استان برگزار و براساس ارزیابی وزارت کشور، استانداری همدان در حوزه اطلاع رسانی و بالاخص پیام رسان های داخلی یکی از استان های برتر کشور شناخته شده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اضافه کرد: آموزش روابط عمومی ها در اولویت است و از ابتدای سال تا امروز 40 ساعت دوره آموزش ضمن خدمت برای روابط عمومی ها برگزار شده است.
ربانی مهر با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: فرمانداری ها با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه هایی برای روز خبرنگار داشته باشند و همه ادارات نسبت به تکریم خبرنگاران و ارتباط با خبرنگاران اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اضافه کرد: طرح ساماندهی و ارزیابی روابط عمومی های استان در دست اقدام است و از روابط عمومی های برتر و مدیران فعال در این حوزه تقدیر می شود.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.