سرهنگ پژمان قویمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت 18 و 20 دقیقه روز گذشته گزارش مرگ 2 عضو یک خانواده به فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: عوامل پاسگاه آبشینه در محل حادثه حضور یافته و طبق اظهار نظر حاضران در محل دریافتند که 2 تن به علت حضور در چاه و گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان توضیح داد: پدر یک خانواده برای پاک سازی چاه از املاح اقدام به استفاده از کف کش و هدایت آن با استفاده از یک رشته طناب به داخل چاه می کند.
سرهنگ قویمی افزود: پاره شدن طناب در میانه راه موجب سقوط کف کش به داخل چاه شد که پدر خانواده برای استفاده از این دستگاه، به داخل چاه رفت.
وی ادامه داد: خانواده که در سر چاه پیگیر احوال پدر بودند متوجه می شوند که صدایی از وی به گوش نمی رسد بنابراین فرزند خانواده برای نجات جان پدرش وارد چاه می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: فرزند این خانواده هم با وجود گذشت زمان طولانی اما از درون چاه خارج نمی شود بنابراین اعضای این خانواده با پلیس و نهادهای امدادی تماس حاصل می کنند.
سرهنگ قویمی افزود: پس از حضور نهادهای امدادی جسد این پدر و پسر از داخل چاه خارج شده و تحویل پزشکی قانونی می شود.
دکتر علی احسان صالح مدیرکل پزشکی قانونی همدان نیز گفت: این پدر و فرزند 58 و 32 ساله بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.