محمدرضا بهرامی صفت در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات 60 ورزشکار در پنج رده سنی و در 2 بخش پسران و دختران با هم به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در این پیکارها و در رده سنی 6 تا هشت سال دختران آیرین لهونی قهرمان شد، آرینا الماسی و آریسا سلیمانی به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی بیان کرد: همچنین در رده سنی هشت تا 10 نگین باقری، متینا سبزی و سودا حسامی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی 10 تا دوازده سال ساغر ظهوری بر سکوی قهرمانی ایستاد، نازنین جهانگیری دوم شد و آتنا اصلانی در جای سوم قرار گرفت.
بهرامی صفت افزود: در رده سنی چهارده تا شانزده سال نیز مریم رضایی عنوان قهرمانی را به دست آورد، یاسمن مقصودی دوم شد و ریحانه پیرایش نیز بر سکوی سوم ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: در رده سنی بالای 16 سال هم تینا نظری قهرمان شد، آتنا حسینی عنوان دوم را کسب کرد و نیلوفر فتحی بر سکوی سوم قرار گرفت.
سخنگوی هیات اسکیت همدان در ادامه گفت: در بخش پسران و در رده سنی هشت تا 10 سال نیز امیرمحمد فیاضی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، کسری زاهدی و بردیا حنیفه به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی افزود: در رده سنی 10 تا دوازده سال مهدی نجفی، امیرمحمد پناهی و رهام عظیمی به تربیت اول تا سوم شدند و در رده سنی چهارده تا شانزده سال نیز امیرحسین محمد ظاهری قهرمان شد، پارسا مرادی دوم و معین حاصلی در رتبه سوم ایستاد.
همدان دارای 200 اسکیت باز فعال است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.