سعید خوشبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان ، احمد فلاح بازیکن سابق شاهین بوشهر به این تیم پیوست.
وی اضافه کرد: همچنین قرارداد کاظم صالحی، هادی بلوری، مصطفی قیصری، پیمان احتظاظی، حامد میرزایی، رضا کوهی، مهدی توکلیان و امین سوهانیان بازیکنان موثر فصل قبل تیم فوتبال شهرداری همدان نیز منعقد شد.
خوشبخت خاطرنشان کرد: هم اینک نیز چند بازیکن جدید در اردوی تمرینی تیم شهرداری همدان حضور دارند که در صورت صلاحدید کادر فنی نسبت به عقد قرارداد با آنان اقدام می کنیم.
وی با ابراز رضایت از شرایط تمرینی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تمرین تیم به صورت منظم همه روزه پیگیری می شود و قرار است سه شنبه هفته جاری نیز دیداری دوستانه در نهاوند داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: همچنین اردویی چند روزه را در یکی از نقاط خوش آب و هوای کشور برگزار می کنیم و چند بازی دوستانه نیز در دستور کار کادر فنی تیم شهرداری است.
وی افزود: هم اکنون در حال پیگیری برای جذب بازیکن در پست های دروازه بان، هافبک و مهاجم هستیم و تا قبل از شروع مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال کشور نیز نسبت به تکمیل لیست مورد نظر اقدام می کنیم.
سرمربی تیم شهرداری همدان نیز با ابراز رضایت از روند تمرینی این تیم گفت: فردا سه شنبه نخستین دیدار دوستانه شهرداری در نهاوند مقابل تیم دسته سومی گرین کشاورز برگزار می شود.
صمدیان پیرامون یارگیری این فصل شهرداری همدان اظهار داشت: برای جذب بازیکن جدید عجله ای نداریم و در حال بررسی و ارزیابی گزینه ها هستیم.
وی با تاکید بر لزوم حمایت های معنوی از تیم شهرداری گفت: انتظار داریم اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از روند آماده سازی تیم بازدید کنند.
تیم شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.