علیرضا نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیکارهای ورزش پیوند اعضای قهرمانی کشور در 2 رشته دارت و تنیس روی میز و با حضور 22 استان به میزبانی قزوین برگزار شد و تیم منتخب همدان چهار مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز کسب کرد.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها و در رشته تنیس روی میز انفرادی رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی صاحب یک نشان طلا شد و محیا حق نظری دیگر ورزشکار همدانی به مدال برنز دست یافت.
نوروزی خاطرنشان کرد: در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی مدال طلا کسب کرد و الهام محمدی تقدیر به مدال برنز رسید.
وی بیان کرد: همچنین در مسابقات تنیس روی میز دوبل رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی به مدال برنز بسنده کرد.
نائب رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا همدان خاطرنشان کرد: در مسابقات دارت و در رده سنی 19 تا 29 سال نیز مصطفی آرمزد به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 40 تا 49 سال حسن اسدیار به مدال برنز رسید.
وی یادآور شد: در مسابقات دارت بانوان و در رده سنی 19 تا 29 سال مریم فریدونی در جایگاه سوم قرار گرفت و در رده سنی 40 تا 49 سال بانوان طاهره شمخانی به مدال نقره رسید.
در حال حاضر 150 ورزشکار بیماران خاص و پیوند اعضا به طور سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت می کنند که مقام های بسیار خوبی را در عرصه های جهانی ، آسیایی و کشور بدست آورده اند.
ورزشکاران هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا همدان را بیماران دیابتی ، هموفیلی ، تالاسمی ، دیالیزی و پیوند اعضا در رشته های پینگ پنگ ، تیراندازی با تفنگ بادی ، دارت ، شطرنج و دومیدانی تشکیل می دهند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.