به گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسن ‌آقا یوسفی افزود: در این مسابقات که شامل رشته های احکام، انشای نماز، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر قرآن کریم بود، استان همدان جزو پنج استان برتر کشور معرفی شد.
وی در تشریح رتبه های کسب شده توسط دانش آموزان استان گفت: در رشته احکام عطیه وفایی رتبه اول و زهرا ابراهیم خانی رتبه چهارم را به دست آوردند و محدثه حاجیلو رتبه اول رشته انشای نماز و زهرا دباغی رتبه دوم رشته تفسیر را به خود اختصاص دادند.
وی خاطرنشان کرد: در رشته صحیفه سجادیه تهمینه کریم ‌نسائی رتبه سوم و هستی باقرپور رتبه پنجم را کسب کردند و رتبه دوم رشته احکام به سید محسن حسنی حلم تعلق گرفت.
وی اضافه کرد: در انشای نماز، محمد حسین میرزایی رتبه اول، متین حسینی رتبه دوم و امیر حسین ذوقی رتبه چهارم را به دست آوردند.
به گزارش ایرنا، بیش از 264 هزار دانش‌آموز در 19 شهرستان، ناحیه و منطقه استان همدان در 2 هزار و 594 مدرسه تحصیل می ‌کنند و 31 درصد از دانش آموزان استان در مناطق روستایی و 69 درصد در مناطق شهری مشغول به تحصیل هستند.
سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از 12 تیرماه در بخش پسران و 17 تیرماه در بخش دختران آغاز شد و هر یک به مدت چهار روز ادامه داشت.
1181/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.