شوکت تردی کلو روز شنبه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی شمشیربازی در همدان در جمع خبرنگاران افزود: کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 اندونزی برای ما بسیار حایز اهمیت است و حضور در مسابقات جهانی چین بیشتر جنبه آماده سازی شمشیربازان دارد هر چند در این رقابت ها هم با تمام توان ظاهر می شویم.
وی بیان کرد: حضور محمد رضایی، محمد اسماعیلی و امیر رضا کنعانی در بازی های جاکارتا قطعی شده و اکنون نیز برای آماده سازی بهتر آنها در رقابت های جهانی چین که میدان تمرینی بسیار خوبی است، شرکت می کنیم.
این مربی ازبکستانی خاطرنشان کرد: اکنون نیز تمرین آماده سازی بسیار خوبی را در همدان سپری می کنیم و قرار است فردا با عزیمت به تهران، راهی چین شویم.
وی افزود: رقابت های جهانی چین از دوشنبه هفته جاری آغاز می شود و براساس برنامه سعی کردیم اردوی همدان متصل به مسابقات جهانی باشد تا ملی پوشان در شرایط آمادگی مطلوب باشند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت از مسابقات جهانی نیز اردویی 10 روزه را دایر می کنیم تا ضمن حفظ آمادگی ملی پوشان، حضور موفقی در بازی های جاکارتا داشته باشیم.
وی تاکید کرد: بازی های آسیایی جاکارتا برای ما بسیار حایز اهمیت است و می خواهیم با دست پر به ایران برگردیم.
تردی کلو اضافه کرد: کسب مدال توسط ملی پوشان ایرانی در اسلحه اپه بازی های آسیایی جاکارتا دور از دسترس نیست و این مهم را هدفگذاری کرده ایم.
اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه هم اکنون در خانه شمشیربازی شهر همدان دایر است.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.