مدیرعامل باشگاه پاس همدان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با لطیفی یکبار مذاکره حضوری داشته و شرایط باشگاه را به وی اعلام کرده ایم و تاکید داریم که به عنوان سرمربی هدایت پاس را در فصل جدید لیگ دسته 2 فوتبال کشور برعهده بگیرد.
امیر عظیمی اضافه کرد: طبق هماهنگی قبلی قرار است لطیفی شبنه هفته آتی به همدان سفر کند و در خصوص شرایط بستن تیمی قدرتمند گفت وگو داشته باشیم و اگر توافق نهایی حاصل شود از همین روز کار خود را شروع می کنیم.
وی بیان کرد: هدف ما صعود پاس به لیگ یک است و در این مسیر دشوار از هر فردی که بتواند به ما کمک کند، استقبال می کنیم.
عظیمی خاطرنشان کرد: انتخاب لطیفی به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم پاس به دلیل نتایجش در مقطعی که به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت و مطالبه اغلب فوتبالدوستان همدانی است.
وی افزود: البته برای سپردن سکان پاس به لطیفی شرایطی داریم و امیدوارم دو طرف به توافق نهایی برسند چرا که زمان در حال از دست دادن است و باید هرچه سریعتر تکلیف کادر و بازیکنان را روشن کنیم.
مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان کرد: از بومی های توانمند هم در تیم استفاده خواهیم کرد تا در مجموع تیمی قدرتمند روانه مسابقات شود.
وی یادآور شد: پاس برای صعود نیاز به همدلی و همفکری همگان دارد و امیدوارم در این مسیر سخت دلسوزان واقعی پاس ضمن احترام به تصمیم های اتخاذ شده، در راستای کمک به پاس گام بردارند.
عظیمی با تاکید بر اینکه هیچ توجهی به حاشیه سازی ها نداریم، گفت: حاشیه همواره در عرصه ورزش امری طبیعی است اما تمرکز فکری باید بروی تیم و حضور قدرتمند در مسابقات باشد.
پاس همدان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور با خرید امتیاز تیم پرسپولیس مشهد جایگزین این تیم شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.