به گزارش ایرنا، محمد کاظمی عصر پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح تامین آب شرب روستای کسب ملایر از توابع بخش جوکار این شهرستان، گفت: این نظام می خواهد مستقل و آزاد باشد و بدون دخالت کشورهای خارجی کشور را اداره کند، اما این حرکت استقلال طلبانه از ابتدای انقلاب با مخالفت دشمنان روبرو شده است.
محمد کاظمی جنگ تحمیلی هشت ساله، حرکت های ضد انقلاب، ترورهای منافقان و اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی را از جمله توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز هم رئیس جمهوری بی تدبیر آمریکا با خروج از برجام کشور ما را در شرایط ویژه ای قرار داده است.
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم تاکید کرد: با وحدت، همدلی و صمیمیت بین مردم و مسئولان و همچنین با تلاش قوای سه گانه زیر نظر و هدایت رهبر معظم انقلاب، از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور می کنیم.
کاظمی وفاداری، غیرت و همدلی مردم در تمامی عرصه ها را عاملی اساسی در عبور از مشکلات و سختی ها دانست و بیان کرد: امروز نیز برای حل مشکلات نیازمند همراهی و کمک مردم هستیم.
وی خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب و برق شد و افزود: در شرایطی که با بحران آب مواجه ایم، چاره ای جز صرفه جویی و استفاده درست از آب نداریم و به رغم همه کمبودها و تنگناها، در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نمی کنیم.
کاظمی با اشاره به مشکلات روستاها به ویژه بهسازی، لایروبی قنات و تامین آب شرب، گفت: اجرای فاز دوم بهسازی و طرح هادی روستاهای این شهرستان را پیگیری می کنیم تا سریعتر اجرایی شود.
وی ادامه داد: سال گذشته برای لایروبی قنوات نیز اعتبار خوبی در مجلس پیش بینی شد که جذب این اعتبارات مستلزم خودیاری و تلاش مردم است.
به گزارش ایرنا، مخزن 500 مترمکعبی تامین آب شرب روستای کسب ملایر با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال با اجرای 2 هزار و 250 متر لوله گذاری برای تامین آب شرب 400 خانوار این روستا به بهره برداری رسید.
همچنین 2 طرح بهسازی روستاهای افسریه و حسن آباد قشبلاق از توابع بخش جوکار ملایر نیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و به طول 900 متر جدول گذاری، افتتاح شد.
ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.