به گزارش ایرنا، «داتو رستم یحیی» پنجشنبه شب در اجلاس دو روزه سفرای خارجی در همدان که با حضور حدود 50 سفیر و نماینده خارجی با رویکرد رویداد فراملی همدان 2018 برگزار شد، اظهار داشت: جاذبه های گردشگری ایران آنطور که باید در عرصه جهانی معرفی نشده اند و ایرانیان باید کشورشان را شایسته تر تبلیغ کنند.
سفیر مالزی در تهران تاکید کرد: باید به دور از هرگونه سرزنش و انتقاد، برای توسعه گردشگری ایران تبلیغات گسترده تری صورت گیرد.
رستم یحی گفت: ضعف در تبلیغات جاذبه های گردشگری ایران را هنگامی متوجه می شویم که نام این کشور را در موتورهای جستجو وارد می کنیم.
سفیر مالزی در تهران به فواید گردشگری اشاره کرد و گفت: گردشگری، ملت ها را به یکدیگر نزدیک و روابط دولت ها را آسان می کند.
رستم یحی تاکید کرد: اگر خواهان رشد صنعت گردشگری هستیم باید آزادانه و بی محدودیت درها را بروی گردشگران بگشاییم.
وی به روابط تجاری میان ایران و مالزی اشاره کرد و افزود: هم اکنون میزان مبادلات این 2 کشور به یک و نیم میلیارد دلار می رسد و قابل افزایش است.
سفیر مالزی با بیان اینکه ایران و مالزی ظرفیت های بیشتری برای ارتقا مناسبات اقتصادی و سیاسی دارند، یادآورشد: تحریم ها تاثیری بر این روابط نخواهد داشت و هدف نفع مردم 2 کشور است.
وی با بیان اینکه در مالزی سالانه 28 میلیون گردشگر تردد می کنند، افزود: این میزان گردشگر موجب 15 میلیارد دلار درآمدزایی و اشتغال یک میلیون و 700 هزار نفر در این کشور شده است.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.