به گزارش ایرنا، کامران گردان روز سه شنبه در کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: این تصمیم به صورت مناقصه ای انجام می شود و شهرداری نیز نظارت دقیق در امور دارد.
وی بیان کرد: همچنین برای اجرای مطلوب این طرح ماموریت، زمان اجرا، تعداد نیروهای اجرای طرح، شرکت های متقاضی، مبلغ مناقصه، تجزیه و تحلیل وضعیت کنونی با آینده به طور کامل مشخص می شود.
گردان افزود: واگذاری بخشی از امور پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری منطقه گردشگری گنج نامه به بخش خصوصی موفقیت آمیز بوده و نشان داد که بخش خصوصی در این زمینه می تواند موثر باشد.
وی با قدردانی از عوامل اجرای طرح پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان گفت: در سال جاری علاوه بر جمع آوری کامل بساط گستران و دستفروشان پیاده راه بوعلی، اکباتان و میدان امام خمینی (ره)، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر نیز جزو کارنامه درخشان عوامل این سازمان بود.
رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست گفت: طرح واگذاری بخشی از امور سازمان پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری به بخش خصوصی به طور قطع موفقیت آمیز خواهد بود.
سیدمسعود عسگریان افزود: بخش خصوصی انگیزه بهتری برای اقدام های عملی دارد اما در اجرای موفق طرح نیز باید آسیب های احتمالی شناسایی و رفع شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری همدان همواره در اموری که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته، موفق عمل کرده و این اقدام در واگذاری بخشی از امور پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان به بخش خصوصی کار پسندیده ای است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.