دکتر تورج ملک محمدی روز دوشنبه در گفت وگو اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نظارت به صورت بازدیدهای محسوس و نامحسوس در حال انجام است.
وی بیان کرد: در بازدیدهایی که تاکنون از اردوی ملی پوشان در رشته های مختلف صورت گرفته، شرایط غذایی و تغذیه آنها به طور دقیق بررسی شد.
ملک محمدی با تاکید بر اینکه رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور برنامه ریزی لازم پزشکی را پیرامون نظارت بر شرایط تیم های و ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی اتخاذ کرده است، افزود: در این مدت کلاس های مبارزه با دوپینگ و نیز معاینات کامل پزشکی انجام شده است.
ملک محمدی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته گروه پزشکی ورزشی کشورمان متشکل از کادر پزشکی مجرب از سوی فدراسیون به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می شود.
وی افزود: این گروه پزشکی به بهترین شکل ممکن کاروان کشورمان را در بازی های آسیایی پوشش درمانی می دهد؛ ضمن اینکه اغلب فدراسیون ها نیز پزشک و فیزوتراپ به بازی ها اعزام می کنند.
ملک محمدی با تاکید بر حضور سرزده بازرسان فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در تمرین ملی پوشان و انجام آزمایش از آنها، گفت: خوشبختانه در این خصوص همکاری لازم از سوی تیم ها و ملی پوشان انجام شده است.
وی با اشاره به افزایش مدت اعتبار بیمه های ورزشی به 365 روز گفت: اگرچه این اعتبار بر آمار تعداد بیمه شدگان تاثیر داشته است، اما سرویس دهی کیفی به ورزشکاران را ارتقا داده است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.