به گزارش ایرنا محمد ناصر نیکبخت روز شنبه در کمیسیون تنظیم بازار استان خواستار نظارت بیشتر بر بازار گوشت شد و افزود: سازمان صنعت ، معدن و تجارت به بازار گوشت ورود جدی داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه سازمان صنعت باید با ورود جدی اجازه ندهند فروشندگان لوازم خانگی، کالاها را در انبار نگهداری کنند ادامه داد: کسانی که برای نمایشگاه لوازم خانگی استان نام نویسی کرده اند، در این نمایشگاه شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه بازار همدان، بازار متدینین است و برگزاری نمایشگاه ها در استان نباید به بازار همدان آسیب بزند اضافه کرد: در تنظیم بازار به همکاری بازاریان نیاز داریم.
استاندار همدان ادامه داد: حضور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت در بازار استان و همکاری با تعزیرات حکومتی بیشتر شود و شرکت بازرگانی دولتی ایران مرغ را از مرغداری های استان خریداری کند تا تنظیم بازار شود.
نیکبخت افزود: گندم موجود در انبارهای شرکت بازرگانی تخلیه و شرکت برای خریدهای جدید آماده شود و برنج انبارهای شرکت در هماهنگی با اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان، به بازار داده شود.
وی با بیان اینکه با پیگیری چندین ساله و نشست های متعدد، توانستیم 500 میلیارد ریال اختلاف حساب کارخانه فولاد ویان با بانک را حل کنیم افزود: این اختلاف حساب برطرف و از تولید و اشتغال این کارخانه صیانت شد که این کار درکشور بی نظیر بود.
2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.