محمد ناصر نیکبخت روز شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان گفت: وحدت به همراه خود قدرت می آورد و اگر استان بر اساس آمارها توفیقی دارد به طور قطع به خاطر همکاری همگان و دستگاه قضا در استان است.
وی ادامه داد: ما کارگزاران یک نظام و خدمتگزاران مردم هستیم و انتظاری غیر از تعامل و همکاری نیست و امروز باید انسجام، همبستگی و اتحاد داشته باشیم.
نیکبخت خاطرنشان کرد: اهمیت قوه قضاییه را دانسته و برای این قوه همواره احترام قائل بوده ام و باید این تعامل تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: دشمنان در ترور، بزرگان انقلاب را که نقش عظیمی داشتند و می توانستند نقش بیشتری هم ، داشته باشند، گلچین کردند و می دانستند که در نبود این افراد انقلاب آسیب خواهد دید اما خداوند کمک کرد و عزیزانی مانند رهبر معظم انقلاب با جانبازی از آن شرایط گذر کردند.
استاندار همدان افزود: شهید بهشتی انسان بزرگ و وارسته ای بود و قوه قضاییه را به خوبی پایه گذاری کرد و در نبود وی تفکر و اندیشه ایشان جاری است.
نیکبخت اضافه کرد: شهید بهشتی به درستی شهید مظلوم است و برای حفظ نظام بسیاری از اهانتها و تعرضات را تحمل کرد.
وی اظهار داشت: همگان باید قوه قضاییه را به ویژه در شرایط امروز کشور حمایت کنیم زیرا دشمنان امروز ایران را مورد هدف قرار داده اند و استکبار بدون هیچ پرده پوشی وارد میدان شده و هدف را ایران، نظام و انقلاب قرار داده است.
استاندار همدان تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت با ما همراه نخواهد شد و در تاریخ هم همیشه به ایران خیانت کرده است، در سرنگونی دولت مصدق ، آمریکا در حمایت از شاه، دولت قانونی وی را سرنگون کرد، در جنگ تحمیلی نهایت حمایت را از دشمن انقلاب کرد و حادثه طبس و جنگهای داخلی را آمریکا ایجاد و از اوایل انقلاب تحریم ها را شروع کرد.
نیکبخت ادامه داد: آمریکا بدعهدی کرده و از توافق خارج شده و امروز ایران، صاحب حق است و اگر اروپا هم همراهی نکند، بر می گردد و کار خود را انجام می دهد .
رئیس کل دادگستری استان همدان نیز با بیان اینکه مظلومیت شهید بهشتی به ما ارث رسیده است گفت: اتحاد، همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب رهبری بوده است.
محمد رضا مترقب بر کمک و پیشگیری از تعطیلی واحد های تولیدی تاکید کرد و افزود: ما آمادگی داریم و هر واحد تولیدی که بتواند با دخالت دادگستری تعطیل نشود و استانداری به ما اعلام کند، حداکثر کمک را برای صیانت از تولید انجام می دهیم.
وی ادامه داد: در تامین امنیت سرمایه گذاری آمادگی لازم برای کمک به دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان را داریم.
2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.