آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌ محمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: در شرایطی که دشمن درصدد ایجاد بحران و نفاق برای کشور است، تنها با وحدت ، انسجام و همبستگی می توان از این گذرگاه سخت عبور کرد.
وی با بیان اینکه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب توجه به رفع مشکلات معیشتی مردم و رسیدگی به محرومان و نیازمندان است اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی یکی از راهکارهای عبور از مشکلات فعلی کشور است.
امام جمعه همدان با انتقاد از بالا رفتن قیمت سکه و ارز در کشور تصریح کرد: برخی از سودجویان از فرصت استفاده کرده و با خیانت به ملت، بازار و شرایط اقتصادی کشور را متلاطم می کنند.
وی با بیان اینکه این افراد به نظام، خون شهدا و مردم خیانت می‌کنند و هدف اصلی آنها زدن رگ حیاتی مردم است اظهار داشت: در چنین شرایطی مردم به اندازه نیاز خرید کنند.
آیت الله طه محمدی ادامه داد: مردم از اسراف دوری کنند و هوشیار باشند آب در آسیاب دشمن نریزند.
وی در ادامه خواستار برخورد قاطع با افراد سودجو شد و اظهار داشت: باید با آنهایی که بازار ارز و سکه و اقتصاد کشور را دچار آشفتگی کرده‌اند برخورد شود.
امام جمعه همدان ادامه داد: عده ای به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور هستند و مسئولان باید این حلقه را برای آنها تنگ تر کنند.
وی گفت: مدیران و مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند که چطور می‌شود فردی می‌تواند بدون اطلاع نهادهای نظارتی تعدادی زیادی سکه خریداری کند.
وی در ادامه اقدام قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای تکمیل طرح آبرسانی به خرمشهر را جهادی دانست و اضافه کرد: انجام کار در گرمای بیش از 50 درجه بسیار سخت و طاقت‌ فرسا است که این عزیزان این مهم را انجام دادند.
آیت الله ‌محمدی با اشاره به نامه قدردانی سردار سلیمانی به رئیس جمهوری به خاطر مواضع انقلابی ‌ایشان در مقابل استکبار جهانی گفت: دشمن در مقابل ایران متحد و قدرتمند کاری از پیش نخواهد برد، بنابراین باید در مسیر وحدت و همدلی درصدد حل مشکلات گام برداریم.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان در 22 نقطه استان برگزار می شود.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.