علی ثقفی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای صعود به لیگ دسته دوم فوتسال کشور همه بازیکنان و کادر فنی بدون چشم داشت مالی تلاش کردند و بیش از 300 میلیون ریال نیز هزینه کردیم اما لیگ 2 متفاوت است و نیاز به تامین اعتبار برای جذب بازیکنان باتجربه دارد.
وی اضافه کرد: هزینه های این تیم را به صورت شخصی انجام داده اند و باتوجه به اینکه ارگان های دولتی نمی توانند تیمداری کنند، از بودجه خصوصی خود به اداره تیم تزریق کردیم.
ثقفی بیان کرد: اینکه همدان بعد از سال ها توانست بار دیگر در لیگ 2 کشور حضور یابد، خوشحال کننده است اما باتوجه به هزینه های سنگین تیمداری قادر به حضور در لیگ 2 در شرایط فعلی نیستم.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتبار مورد نیاز برای حضور تیم در لیگ 2 تامین نشود به ناچار امتیاز تیم را خواهم فروخت ضمن اینکه اکنون چند مشتری خواهان خرید تیم هستند.
ثقفی یادآور شد: به عنوان یک شخص که فاقد منابع اقتصادی درآمدزا است، فقط به دلیل انگیزه ای که در بین اعضای تیم دیدم نسبت به حضور در لیگ دسته سه کشور ترغیب شدم و از این اقدام پشیمان نیستم اما توان تیمداری در لیگ 2 را ندارم.
تیم فوتسال سلامت همدان اوایل تیرماه امسال و برای نخستین بار جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را کسب کرد.
پیشتر تیم فوتسال سلامت با حضور جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حمایت مسئولان به مقام قهرمانی استان همدان نائل شد اما به دلیل منع تیمداری از سوی دستگاه های دولتی، علی ثقفی با هزینه های شخصی خود این تیم را رهسپار لیگ سه کشور کرد و در نهایت توانست به لیگ دسته 2 صعود کند.
علیصدر آخرین تیم فوتسال همدان بود که چهار سال قبل در لیگ دسته 2 کشور فعالیت داشت اما در نهایت تصمیم به انحلال و فروش امتیاز این تیم گرفته شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.