رسول منعم روز چهارشنبه در آیین استقبال از کیمیا زارعی دارنده 2 نشان نقره قهرمانی جوانان آسیا گفت: قایقرانی جزو ورزش های قهرمان پرور و پرافتخار همدان است و هم اینک سه قایقران این استان در تیم اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی قرار دارند.
وی اضافه کرد: هم اکنون در رده های سنی جوانان و بزرگسالان دارای ملی پوشان ارزنده در تیم های ملی قایقرانی هستیم که در هر اعزامی با دست پر به استان باز می گردند.
منعم عملکرد هیات قایقرانی همدان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: همدان افتخار این را دارد که سه سهمیه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را به دست آورده است.
وی افزود: قایقرانی همدان برای حضور پرقدرت و پرشمار در المپیک 2020 نیز هدفگذاری کرده است و امیدواریم در مدت باقی مانده بتوانیم سهمیه لازم را برای المپیک نیز کسب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کسب سه سهمیه بازی های آسیایی جاکارتا نیز نمره بسیار مطلوب برای قایقرانی همدان به شمار می رود و از وضعیت این رشته رضایت داریم.
وی به افتخارآفرینی کیمیا زارعی در مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا اشاره کرد و گفت: مدال آوری این قایقران به قهرمانی تیم ملی کشورمان در روئینگ جوانان آسیا کمک شایانی داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: هم اکنون در اغلب رشته های قایقرانی در سطح ملی و بین المللی صاحب مدال های رنگارنگ هستیم و این مهم نشان از توانمندی و ظرفیت بالقوه همدان در پرورش استعدادها دارد.
وی بیان کرد: این افتخارات در حالی حاصل می شود که استان همدان محروم از دریا و دریاچه است و با این حال توانسته ایم با کمترین امکانات، بهترین نتایج را کسب کنیم.
مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا در شهر چونگجو کره جنوبی برگزار شد و کیمیا زارعی قایقران همدانی به 2 مدال نقره دست یافت.
زارعی در روئینگ چهار نفره قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب مدال نقره شد و در روئینگ 2 نفره بانوان همراه با فروغ آقا بالازاده دیگر ملی پوش کشورمان توانست سکوی دوم را تصاحب کند.
در پایان مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا در چونگجو کره جنوبی پاروزنان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز به کار خود پایان دادند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.