به گزارش ایرنا، سیدسعید شاهرخی روز سه شنبه در جریان بازدید از روند ارائه خدمت در فرمانداری و شرکت توزیع برق شهرستان رزن، نحوه ارائه خدمات به شهروندان در این 2 دستگاه را از نزدیک رصد کرد.
وی اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی دولت خدمت بی منت به مردم است و راه اندازی میز خدمت نیز در این راستا ارزیابی می شود.
شاهرخی ادامه داد: فلسفه حضور مسئولان در این پست و منصب ها نیز آسان سازی امور برای مردم است؛ بنابراین باید بهترین شرایط برای تکریم اراب و رجوع مهیا شود.
ساختار اداری میز خدمت در پی تصویب 'منشور حقوق شهروندی' در تاریخ 28 اسفند 95 و به دنبال صدور بخشنامه در یکم خرداد 97 نهاد ریاست جمهوری، راه اندازی شده است.
در این چهارچوب دستگاه های اجرایی مکلف هستند تنها از طریق میز خدمات الکترونیکی درخواست های مراجعان را پذیرش و خدمات لازم را به آنها ارائه کنند.
تا قبل از مهیا شدن زیرساخت های الکترونیکی، میز خدمت به صورت حضوری در طبقه نخست یا در دسترس ترین مکان مراجعان هر دستگاهی مستقر می شود تا ارباب رجوع را پذیرش کرده و تا حد امکان در همان مکان از طریق فرایندهای تجمیع شده در میز خدمت، درخواست های مراجعان پذیرش و خدمات لازم به آنها ارائه شود و ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از 'میز خدمت' ممنوع بوده و نقض مقررات محسوب می شود.
از تیرماه امسال میز خدمت در بیشتر دستگاه اداری استان همدان راه اندازی شده است.

**خانواده شهدا سند افتخار کشور هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین در دیدار با خانواده شهید علی اصغر وهابی نیز گفت: شهدا و خانواده معظم آنها اسوه و الگویی از صبر و استقامت و سند حقانیت و افتخار ملت ایران هستند.
شاهرخی بیان کرد: شهدا با از جان گذشتگی صحنه ای از ایثار، جهاد و شهادت را خلق کردند.
وی اضافه کرد: آنها با تاسی از سیدالشهدا(ع) برای دفاع از کیان اسلامی و این آب و خاک، از جان، مال و خانواده خود گذشتند.
شاهرخی بیان کرد: شهادت در نزید ایرانیان به عنوان یک ارزش و هنجار اجتماعی مطرح بوده و دست یابی به این مقام را یک افتخار می دانند.
معاون استاندار همدان اظهار داشت: روحیه ایثار و از خودگذشتگی یک ارزش دینی و معنوی است که باید آن را به نسل جدید جامعه منتقل کرد.
وی گفت: خانواده شهدا بهترین الگو از صبر و استقامت هستند و دیدار با این خانواده ها موجب تلاش مجاهدانه مسئولان برای پاسداشت خون شهدا می شود.
شهید علی اصغر وهابی در یکم خرداد سال 46 در رزن دیده به جهان گشود و دورانی که مشغول به تحصیل بود به عشق خدمت به میهن، عازم جبهه حق علیه باطل شد.
این دانش آموز بسیجی در یک عملیات آفندی در حالیکه کمتر از 16 سال سن داشت، یکم اسفند سال 62 در منطقه عملیاتی «چنگوله» جامه شهادت را بر تن کرد.
شهرستان رزن 472 شهید، 55 آزاده و یک هزار و 200 جانباز تقدیم آرمان های این انقلاب کرده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.