ایلخان نوری روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواصی همدان اظهار داشت: هدفگذاری فدراسیون پوشش یک درصد از جمعیت کشور در ورزش نحات غریق است و می خواهیم به نسبت جمعیت کشور این میزان ناجی داشته باشیم.
وی بیان کرد: در همین راستا نسبت به برنامه ریزی های اصولی در حوزه آموزش را در راس امور اجرایی فدراسیون قرار داده ایم و استان ها نیز باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.
نوری خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هدف مهم فدراسیون مبنی بر برخورداری یک درصد از جمعیت کشور به عنوان ناجی غریق، مسیر طولانی در پیش داریم اما با هدفگذاری صورت گرفته به این هدف دست می یابیم.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و فعالیت چشمگیر در نقاط آبی کشور، تمامی هیات های استانی در آمادگی لازم بسر می برند و امیدوارم مردم به هشدارها و توصیه های ناجیان غریق به ویژه در شمال و جنوب کشور توجه کرده و فصل بی خطر را سپری کنند.
وی افزود: هم اینک در کشور مناطقی وجود دارند که در بحث نجات غریق باید به عنوان مناطق پرخطر شناسایی شوند و تاکنون این طرح در استان خوزستان اجرایی شده و باید در سایر استان ها نیز اقدام لازم صورت بگیرد.
نوری خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کمک به کاهش آمار غرق شدگان است و در حال سازماندهی لازم در این زمینه هستیم.
وی بیان داشت: طرح منجی داوطلب نیز یکی از سیاست های مهم فدراسیون است و از هیات های استانی می خواهیم شرایط را برای علاقمندان به این حرفه مهیا ساخته و امکانات لازم را نیز فراهم کنیم.
نوری با تاکید بر اینکه قادر به منع کردن مردم از شنا کردن نیستیم، گفت: آگاه سازی مردم از خطرات سرلوحه فعالیت ناجیان غریق است.
وی خواستار توجه جدی به ستاد ساماندهی سواحل کشور شد و افزود: حمایت از این ستاد کمک شایانی به کاهش میزان غرق شدگی ها خواهد کرد چرا که برنامه های موثری در این زمینه در قالب ستاد داریم.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.