به گزارش ایرنا این قایقران باتجربه همدانی عصر روز شنبه با حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام بانوان کشورمان، مراحل آماده سازی خود را پیگیری کرد.
آرزو حکیمی نفر اول قایقرانی بانوان ایران در رشته آب های آرام به شمار می رود و هم اینک زیر نظر لوتار شفر و رالف هربرت مربیان خارجی تیم ملی آب های آرام کشور تمرین می کند.
این اردو تا 28 تیر ادامه خواهد داشت و هفت بانوی قایقران در ماده کایاک و 2 قایقران در ماده کانو حضور دارند.
رئیس هیات قایقرانی همدان در این باره گفت: آرزو حکیمی یکی از سهمیه های قایقرانی همدان در بازی های آسیایی جاکارتا است و حدود 50 روز دیگر به این رقابت ها اعزام می شود.
محمد ضروری افزود: حکیمی بخت اصلی کسب مدال طلا در بازی های آسیایی جاکارتا محسوب می شود و اگر در طول تمرینات دچار آسیب دیدگی نشود قطع به یقین به نشان خوش رنگ آسیایی دست می یابد.
وی اضافه کرد: این بانوی قایقران همدانی سابقه حضور دربازی های المپیک را دارد ضمن اینکه چندین مدال رنگارنگ آسیایی در کارنامه افتخارات وی هست.

** حکیمی: به دنبال مدال خوش رنگ بازی های آسیایی هستم
ملی پوش همدانی قایقرانی کشورمان نیز گفت: در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی به دنبال کسب مدال خوش رنگ هستم.
آرزو حکیمی افزود: در دوره گذشته بازی های آسیایی که به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار شد، موفق به کسب مدال برنز شدم اما حال با گذشت چهار سال به مدالی خوش رنگ تر از قبل فکر می کنم.
وی اضافه کرد: 15 مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام را پشت سر گذاشته ام و اکنون در مرحله 16 تمرین می کنم.
وی حضور مربیان خارجی در تیم ملی را در رشد و تجربه اندوزی قایقرانان بسیار موثر دانست و گفت: فدراسیون قایقرانی زمینه رشد و پیشرفت قایقرانان را فراهم ساخته است.
حکیمی با یادآوری اینکه تا شروع بازی های آسیایی به مرز آمادگی مطلوب خواهم رسید ابراز امیدواری کرد: با کسب مدال خوش رنگ در این مسابقات سهم کوچکی در افتخارآفرینی رشته قایقرانی کشورمان داشته باشم.

** حکیمی شانس اول مدال آسیایی است
مربی و دبیر هیات قایقرانی همدان نیز گفت: آرزو حکیمی با کوله باری از تجربه و آمادگی بسیار مناسب به عنوان شانس اول کسب خوش رنگ ترین مدال در قایقرانی آب های آرام بازی های آسیایی جاکارتا است.
مهدی صمدی افزود: حضور در تورنمنت های مختلف بین المللی، المپیک 2012 لندن، بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی، مسابقات قهرمانی جهان و آسیا بالاترین تجربه را برای آرزو حکیمی در بین بانوان قایقران ایرانی مهیا کرده و اکنون فرصت دستیابی به مدالی دیگر در بازی های آسیایی را به خوبی دارد.
صمدی خاطرنشان کرد: حکیمی هم اینک با انگیزه فراوان تمرین می کند و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، او شانس اول بهترین مدال بانوان است.
دبیر هیات قایقرانی همدان با بیان اینکه حکیمی در ماه های اخیر به صورت مداوم در تمرینات اردوی تیم ملی بوده و سختی های زیادی را متحمل شده است ابراز امیدواری کرد: با کسب مدال خوش رنگ نتیجه بگیرد.
کاروان ورزشی ایران با 380 ورزشکار در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند.
فدراسیون قایقرانی نیز در آب‌های آرام، روئینگ، بادبانی و اسلالوم نماینده خواهد داشت.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.