امیر عظیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاس همدان چندین سال است که نتوانسته در لیگ های فوتبال کشور موفقیت کسب کند و تاکنون نیز بیش از 600 میلیارد ریال هزینه این تیم شده است.
وی بیان کرد: امسال نیز با دلگرمی و حمایتی که مسئولان ارشد اجرایی استان داشتند این انگیزه مهیا شد تا باردیگر اقدام به احیای پاس کنیم و در اولین گام نیز امتیاز لیگ دسته دومی خریداری کردیم.
عظیمی افزود: نباید نسبت به انتخاب ها عجولانه تصمیم بگیریم و می خواهیم نفراتی در تیم باشند که انگیزه صعود و توان فنی اولویت انتخاب آنها باشد.
وی خاطرنشان کرد: پاس با 10 سال ناکامی مداوم در لیگ های مختلف کشور دیگر فرصتی برای اشتباه ندارد و امیدواریم امسال با کمک مسئولان، حمایت هواداران و رسانه ها بتوانیم صعود کنیم.
عظیمی پیرامون مذاکره با علی لطیفی یکی از گزینه های سرمربیگری پاس گفت: با این مربی مذاکراتی از سوی اعضای هیات مدیره انجام شد و پیشنهادهای خود را ارایه دادیم و قرار است وی ظرف روزهای آینده تصمیم گیری کرده و به ما پاسخ دهد.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان یادآور شد: چند گزینه دیگر نیز مدنظر هستند و ملاک اصلی ما توان فنی و انگیزه مضاعف برای شکل دادن تیمی مدعی و قدرتمند برای صعود است.
عظیمی افزود: فصل جدید لیگ دسته دوم کشور اواسط شهریور امسال آغاز می شود و فرصت برای شروع تمرینات وجود دارد و در همین راستا نمی خواهیم عجولانه دست به انتخاب سرمربی و شروع به کار تیم کنیم.
وی یادآور شد: باید از گذشته تیم درس گرفت و اشتباهات قبل را تکرار نکرد و در مقابل، با برنامه ریزی مدون و اصولی تیم را در مسیر قهرمانی هدایت کنیم.
تیم پاس با خرید امتیاز تیمی از خراسان رضوی، در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور شرکت می کند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.