سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سانحه نخست در روبری تالاب شیرین سو کبودرآهنگ رخ داد که در این سانحه یک دستگاه پیکان وانت واژگون شد.
وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی خسارت چندانی به خودرو وارد نشد اما سرنشین این وسیله نقلیه به علت نبستن کمربند ایمنی جان باخت.
رئیس پلیس راه همدان ادامه داد: تخطی از سرعت مطمئنه در یک پیچ خطرآفرین عامل بروز این سانحه رانندگی و واژگونی خودرو بوده است.
سرهنگ عزیزی اظهار داشت: واژگونی سهم عمده ای در سوانح جاده ای این استان دارد و علت فوت افراد در این گونه سوانح نبستن کمربند ایمنی است.
وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه موتور سیکلت بدون رعایت حق تقدم از محور فرعی وارد جاده اصلی شده که با موتور سیکلت دیگری برخورد کرد.
رئیس پلیس راه استان همدان افزود: موتور سیکلتی که مسیر اصلی و درست را طی می کرد از جاده اصلی خارج شد اما سرنشینان آن آسیبی ندیدند.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: موتورسیکلتی که بدون رعایت حق تقدم از محور فرعی وارد اصلی شده بود واژگون شد و یک دستگاه کامیون از روی سرنشین آن عبور کرده که منجر به مرگ این فرد شد.
وی گفت: هفته نخست تیرماه امسال بیشترین میزان سوانح فوتی در این استان رخ داده است و در این مدت 6 تن در سوانح جاده ای جان باختند.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: بخشی از سوانح رانندگی واژگونی خودرو و بخشی دیگر مربوط به موتورسواران بوده است.
505 تن سال گذشته در سوانح رانندگی همدان جان باختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.