سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه کامیون اقدام به بارگیری محموله لوازم التحریر قاچاق از جنوب کشور به مقصد تهران کرد.
وی اضافه کرد: راننده کامیون از مسیرهای ارتباطی همدان قصد جابجایی این محموله قاچاق را داشت که ماموران متوجه این موضوع شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از بررسی مسیر حرکت این خودرو و پایش محموله گمرکی احتمال قاچاق بودن این محموله برای پلیس تایید شد.
سردار کامرانی صالح افزود: بنابراین اقدام های کنترلی توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی همدان برای توقیف این محموله شدت گرفت.
وی گفت: پس از عزیمت تیم های گشتی به محورهای اصلی و فرعی و زیر کنترل قرار دادن تمامی جاده ها، این خودرو در بخش جوکار ملایر روئیت و شناسایی شد.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: خودروی حامل اقلام قاچاق در یک فرصت مناسب در ورودی شهر همدان متوقف شد.
سردار کامرانی صالح اظهار داشت: پس از بررسی اسناد و مدارک مشخص شد که لوازم التحریر ساخت کشور چین بوده و مشخصات درج شده در مدارک راننده با اقلام موجود در داخل کامیون مطابقت ندارد.
وی بیان کرد: 612 کارتن لوازم التحریر قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال از این کامیون کشف و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.
300 میلیارد ریال کالای قاچاق در سه ماهه نخست امسال در این استان کشف و ضبط شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.