علی مروت امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 71 طرح کشاورزی برای استفاده از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی معرفی شد که تاکنون 29 طرح آن عقد قرارداد شده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای طرح های کشاورزی و ایجاد اشتغال روستایی از چند ردیف اعتباری استفاده کردیم افزود: در این راستا از محل تسهیلات رونق تولید نیز 33 طرح در سال گذشته و امسال با اعتباری بالغ بر 134 میلیارد و 880 میلیون ریال عقد قرارداد شد.
امیری ادامه داد: از محل تسهیلات توسعه روستایی 28 طرح با اعتبار 162 میلیارد و 500 میلیون ریال مصوب شد.
وی بیان کرد: از این میزان 21 میلیارد و 360 میلیون ریال برای اجرای هفت طرح کشاورزی پرداخت شد که مابقی طرح ها نیز در بانک عامل منتظر اخذ وثیقه و اعتبارات است.
مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر گفت: همچنین طبق تفاهم نامه ای که با بانک سینا منعقد شد، قرار است برای اجرای 9 طرح کشاورزی ملایر 63 میلیارد و 420 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شود.
امیری افزود: تاکنون هشت طرح آن با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد و 220 میلیون ریال عقد قرارداد شده و سه طرح با مبلغ 12 میلیارد و 420 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی اجرای آبیاری نوین را یکی از اولویت های مهم جهاد کشاروزی برشمرد و بیان کرد: بیش از یک هزار و 70 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در استان همدان در نظر گرفته شد که سهم شهرستان ملایر 200 میلیارد ریال است.
به گزارش ایرنا، سالانه بیش از 500 هزار تن انواع محصولات کشاروزی در شهرستان ملایر تولید می شود.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.