وحید علی نجیمی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تصاحب مدال در رقابت های جهانی تونس انگیزه بخش حضوری پرقدرت در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی بود.
وی اضافه کرد: برای نخستین بار در بازی های پاراآسیایی شرکت می کنم و می خواهم در ماده 400 متر به مدال خوش رنگ طلا دست یابم.
علی نجیمی خاطرنشان کرد: تمام امکانات برای آماده سازی مناسب برای حضور در بازی های پاراآسیایی از سوی دستگاه ورزش و هیات ورزش های نابینایان استان همدان مهیا شده و امیدوارم بتوانیم با عملکرد درخشان در بازی های جاکارتا پاسخ این حمایت ها را بدهیم.
وی افزود: پیش از اعزام به بازی های پاراآسیایی نیز اردوی متمرکز تیم ملی دو ومیدانی نابینایان کشور برگزار می شود تا آخرین مراحل آماده سازی ملی پوشان شکل گیرد.
وی بیان کرد: در بازی های پاراآسیایی به طور قطع حریفان قدرتمندی در پیش داریم اما هدف ما کسب نشان های خوش رنگ برای ورزش کشور و استان همدان است.
این دونده نابینای همدانی خاطرنشان کرد: همدان 2 سهمیه در دو ومیدانی نابینایان اعزامی به پاراآسیایی جاکارتا دارد و احتمال اینکه به سه سهمیه نیز برسد، زیاد است.
وی با قدردانی از حمایت های هیات ورزش های نابینایان همدان گفت: به لحاظ تمرینی و امکانات مشکلی وجود ندارد و هیات هزینه ها را تقبل کرده است.
وحید علی نجیمی اوایل هفته جاری در رقابت های جهانی تونس موفق به کسب نشان نقره شد.
حمید اسلامی و وحید علی نجیمی 2 سهمیه قطعی همدان برای اعزام به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی هستند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.