به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محمد کاظمی در جمع مردم شهر سامن ملایر اظهار داشت: وزیر امور خارجه کشورمان نیز همراهی کشورهای اروپایی را تایید کرد و تلاش آنها بر این است تا این تضمین ها را نیز در عمل داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه تلاش ما باید بر حفظ کشورهای اروپایی در برجام باشد، افزود: شرایط کشور خاص است و هر سه قوا تلاش می کنند با همراهی مردم از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.
کاظمی بیان کرد: پس از مذاکره های مفصلی که با کشورهای 1+5 داشتیم و توافق هسته ای را با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امضا کردیم، آمریکا برخلاف همه قوانین بین المللی و شرایط دیپلماسی، خودسرانه از این توافق خارج شد و ثابت کرد که به هیچ قانون و تعهدی پایبند نیست.
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه با مشکلاتی مواجه شدیم، اما با این اقدام ترامپ، جهانیان موضع مظلومیت ایران را فهمیدند.
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم ادامه داد: شاید اگر این توافق حاصل نمی شد، دنیا نمی دانست که ملت ایران ملتی است که اهل جنگ و هیاهو نیست و به آنچه تعهد و امضا کرده، پایبند است.
کاظمی با بیان اینکه تمامی اندیشمندان و عدالت خواهان جهان دیدند که ایران در چه موضع مظلومانه ای قرار دارد، گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب دنیای استکبار در طول 40 سال گذشته با ما شمرگونه برخورد کرده است.
وی در عین حال ملت وفادار ایران را بهتر از مردم عهد رسول الله(ص) به گفته امام راحل دانست و اظهار داشت: وفا، صمیمت، همدلی و همراهی ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون موجب شد با عظمت و اقتدار انقلاب و نظام را حفظ کنیم و در راستای توسعه و تحکیم آن گام برداریم.
کاظمی با تاکید بر اینکه توطئه های آمریکا و همراهان آن نمی تواند مردم و نظام ما را از پای درآورد، خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال ایجاد جنگ روانی است و این موضوع باید به مردم گفته شود.
وی اضافه کرد: ما دوران هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به طور قطع با اتحاد و همدلی از این توطئه ها نیز با موفقیت عبور می کنیم.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت خاطرنشان کرد: تخریب مسئولان و دولتمردان توسط عده ای در داخل، ریختن آب در آسیاب دشمن است، در حالیکه باید با حفظ وحدت، اتخاذ سیاست ها و تدابیر دولت و همراهی قوای سه گانه از این مرحله سخت به خوبی عبور کنیم.
کاظمی ایران را در عرصه جهانی دارای مقبولیت گسترده بین المللی دانست و گفت: همراهی قدرت های بزرگ دنیا و کشورهای اروپایی با ایران عامل انزوای آمریکاست.
وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس موافق مذاکره جدید با آمریکا نیستند و در حال حاضر مذاکره مشکل ما را حل نمی کند، بلکه همراهی، همدلی و صمیمت مردم و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب حلال مشکلات است.
کاظمی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: در این دیدار معظم له خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کردند هر رای، نظر و نطق نمایندگان باید در مسیر جلب رضای خداوند باشد.
وی داد: هم اکنون که کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد، می طلبد تمامی تصمیمات نمایندگان مجلس، دولت، قوه قضائیه و همه دست اندرکاران نظام در راستای جلب رضای خداوند، رفع مشکلات و کمک به مردم باشد.
کاظمی با بیان اینکه شرایط کشور نا امید کننده نیست، تاکید کرد: در حال حاضر ذخایر ارزی به اندازی کافی در کشور داریم و نابسامانی های کنونی ناشی از فشارهای روانی بر بازار و سوء استفاده سودجویان از این شرایط است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.