مدیر باشگاه سلامت همدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته سه باشگاه های کشور با حضور هفت تیم در سالن تختی شهر شوط از توابع استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.
علی ثقفی افزود: تیم سلامت همدان در مرحله نهایی با تیم های دانش و ورزش مشهد، دلسوختگان اهل بیت قم و دخانیات گیلان هم گروه بود که با 2 برد و یک تساوی توانست ضمن قطعی کردن صعود خود به لیگ دسته 2 فوتبال کشور، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ دسته سه شود.
وی اضافه کرد: عصر جمعه دور مقدماتی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سه فوتسال کشور برگزار شد و 2 تیم برتر هر گروه جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتسال کشور را کسب کردند و تیم سلامت همدان نیز با صدرنشینی گروه خود به این افتخار دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تعیین تیم های اول تا چهارم لیگ دسته سه فوتسال کشور نیز باید امروز در مرحله نیمه نهایی دیدار کنیم.
ثقفی بیان کرد: بهروز ترابی، امین وفایی، امین وکیلی مراد، وحید شانه ای، رضا خدابنده لو، رضا بسیطی، مجید تاجیک، رحیم قاسمی جواد، یاسر منصوری، حمید عبادی؛ سید جمال میراسماعیلی، اسحاق پیریایی، جعفر سهرابی و مسعود هندی ترکیب تیم سلامت همدان در این دوره از مسابقات را تشکیل دادند.
وی که مربیگری تیم سلامت همدان را نیز برعهده دارد، یادآور شد: سرپرستی تیم برعهده علی ظهیری است و حمیدرضا شانه ای نیز جزو مربیان تیم به شمار می رود ضمن اینکه تدارکات تیم برعهده پویا میهمی بود.
پیشتر تیم فوتسال سلامت با حضور جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حمایت مسئولان به مقام قهرمانی استان همدان نائل شد، با تقویت نفرات خود و جذب چند چهره شاخص فوتسال استان در مسابقات مرحله اول فوتسال دسته سه کشور که اردیبهشت ماه به میزبانی تویسرکان برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت و راهی مرحله نهایی شد تا در جمع هشت تیم برتر کشور در این سطح از مسابقات جای گیرد.
دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ دسته سه فوتسال کشور امروز شنبه /دوم تیر ماه/ و بازی های رده بندی و فینال نیز روز یکشنبه /سوم تیر ماه جاری/ در سالن تختی شوط انجام می شود.
علیصدر آخرین تیم فوتسال همدان بود که چهار سال قبل در لیگ دسته 2 کشور فعالیت داشت اما در نهایت تصمیم به انحلال و فروش امتیاز این تیم گرفته شد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.