مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در این آیین با بیان اینکه این دوره از مسابقات همانند سالهای گذشته با ورود به ماه مبارک رمضان آغاز شد افزود: این سوالات قرآنی توسط کارشناسان مکتب هیات امام زمان (عج) شهر همدان طراحی شد.
مهدی دهقان نیری افزود: سوالات این دوره از مسابقات قرآنی به گونه ای طراحی شده بود که خود سوال نیز جنبه آموزشی داشت و 30 سوال از 30 جزء قرآن کریم طراحی شد و هر روز ماه مبارک رمضان یکی از سوالات از طریق مطرح می شد.
وی ادامه داد: 61 هزار پیامک به سامانه صدا و سیما ارسال شد علاوه بر این 10 هزار نامه الکترونیکی از طریق پیام رسان سروش در اختیار این مرکز قرار گرفت.
دهقان نیری اظهار داشت: پس از بررسی 70 هزار پاسخی که به این مرکز ارسال شده بود مشخص شد که این پاسخ ها از طریق پنج هزار و 400 شماره تلفن همراه در اختیار صدا و سیما مرکز همدان قرار گرفته است.
مدیرکل صدا و سیما بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده بود که به افرادی که به بیش از 20 سوال پاسخ درست داده اند پس از قرعه کشی جوایزی اهدا شود.
دهقان نیری افزود: 2 هزار و 102 تن از پنج هزار و 400 شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرآنی به بیش از 20 سوال جواب صحیح داده بودند.
وی بیان کرد: 200 تن از این تعداد در آیین جشن قرآن که جمعه این هفته به قید قرعه انتخاب شده و به هر یک از آنها 2 میلیون ریال جایزه داده شد.
7526/2076
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.