غلامرضا امینی روز سه شنبه در جمع اعضای هیات قایقرانی همدان اظهار داشت: 39 قایقران کشور در قالب کاروان ورزش کشورمان عازم بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی می شوند.
وی بیان کرد: این موفقیت مرهون تلاش و برنامه ریزی خوب هیات های استانی و نیز حمایت های صورت گرفته از سوی اعضای فدراسیون است.
وی اضافه کرد: ورزش قایقرانی کشور در سال های گذشته با حمایت هایی که روسای سابق فدراسیون داشتند، جهش چشمگیری پیدا کرد و اکنون نیز این مسیر با موفقیت روزافزون در حال پیگیری است.
امینی با تمجید از عملکرد درخشان هیات های استانی گفت: مدال آوری در رشته قایقرانی مانند قبل به مازندران، گیلان و تهران خلاصه نمی شود و اکنون 14 استان صاحب جایگاه و مدال هستند.
وی اضافه کرد: سال قبل 75 اعزام بین المللی داشتیم که یکصد دختر و پسر در این سال موفق به کسب مدال شدند.
امینی بیان کرد: در بازی های اسیایی دوره قبل نیز 9 استان مدال آور بودند ضمن اینکه 14 استان در قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شدند.
رئیس فدراسیون قایقرانی کشور با قدردانی از حمایت های صورت گرفته وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گفت: امروزه رشته قایقرانی به عنوان ورزش پرمدال تلقی می شود که می تواند سهم بسزایی در مدال آوری کشورمان در بازی های آسیایی و المپیک داشته باشد.
امینی افزود: در المپیک نوجوانان جهان نیز سه سهمیه خواهیم داشت که افتخار بزرگی برای ورزش قایقرانی کشور به خصوص استان ها به شمار می رود.
وی با تاکید بر لزوم حفظ و تداوم وحدت و همدلی بین اعضای هیات های قایقرانی استان های کشور گفت: تعامل و اتحاد اعضا موجب پیشرفت این رشته ورزشی می شود.
امینی عملکرد هیات قایقرانی همدان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: همدان افتخار این را دارد که سه سهمیه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را به دست آورده است.
امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشور امروز سه شنبه برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی همدان به این شهر سفر کرده بود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.