به گزارش روز جمعه روابط عمومی شورای شهر همدان، کامران گردان در کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه خدمات شهری و پسماند آبروی شهر به شمار می روند، اظهار داشت: وضعیت فضای سبز سطح شهر همدان به سطح مطلوب رسیده به گونه ای که از لحاظ گل‌کاری و سیما و منظر شهری اقدامات مناسبی از جمله حذف چمن، کاشت اطلسی‌ها، درخت و درختچه صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن رویداد همدان 2018، سازمان سیما و منظر شهرداری کار خود را شروع کرده و در بحث المان‌ها و تبلیغات محیطی باید با درایت بیشتری عمل شود.
گردان با تاکید براینکه جای کار در سطح شهر بسیار است و باید پیگیر امور بود افزود: جداره ‌سازی های پیاده‌ راه بوعلی از جمله کارهایی است که باید با هزینه شهرداری آغاز شود شاید امسال این امر به سرانجام برسد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات لازم در سطح شهر گفت: بخش عمده ای از داربست‌ها در پیاده ‌راه و سطح شهر کم شده و باید با اقدامات لازم کم شود ضمن اینکه عدم نصب بیلبوردهای جدید در مکان‌های نامناسب میدان‌های مرکزی شهر نیز مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری اسلامی شورای شهر همدان ادامه داد: نقاشی‌های دیواری از دیگر اقدامات موفق شهرداری بوده که موجب عدم دیوارنویسی شده و جلوه زیبایی در شهر ایجاد کرده است.
گردان در ادامه یکی از عدم موفقیت‌های خود را بحث زباله در ترویج کاهش تولید و تفکیک از مبدا دانست و گفت: از نظر فرهنگی در این خصوص، موفقیت‌هایی بوده اما باید تغییر را در جمع‌آوری و دفن زباله شاهد باشیم.
وی هم چنین با اشاره به بررسی نامه‌ها و در طرح نامه‌ای مبنی بر درخواست نامگذاری میدانی به نام شهدای خلبان، اظهار کرد: باید سازمان سیما و منظر جلسه‌ای با نیروی هوایی برگزار و مکانی مناسی به این منظور جانمایی شود..
گردان یادآور شد: در بسیاری از شهرها و استان‌ها، تندیس خلبان نصب شده و نیروی هوایی از ستاد کل در این خصوص دستور دارد و باید این مورد نیز انجام شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.