استاندار همدان روز یکشنه در آیین معارفه فرماندار جدید کبودرآهنگ اظهار داشت: مسئولان در تکریم از خدمتگزاران این مردم دلسوزانه عمل می کنند و فرماندار سابق کبودرآهنگ نیز با سربلندی شهرستان را ترک کرد.
محمدناصر نیکبخت افزود: فرماندار جدید نیز به علت چندین سال فعالیت در کبودرآهنگ به ظرفیت های این شهرستان آشنایی دارد.
وی ادامه داد: یکی از اولویت های مسئولان تلاش در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها با ایجاد فرصت های شغلی است.
استاندار همدان بیان کرد: 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به همراه 2 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در روستاهای این استان پیش بینی شده است.
نیکبخت اضافه کرد: اعتبار عمرانی شهرستان کبودرآهنگ هم ردیف با شهرستان همدان است که انتظار می رود فرماندار برای جذب این اعتبار همت و تلاش خود را بکار گیرد.
وی از فرماندار جدید کبودرآهنگ خواست تسهیلات بانکی پیش بینی شده حوزه رونق تولید، فراگیر و اشتغال روستایی را به طور کامل جذب کند.
استاندار همدان نقش بخش خصوصی را در ایجاد اشتغال بسیار با اهمیت دانست و خواستار حمایت از سرمایه گذار توسط فرمانداران شد و گفت: هر فرمانداری که سرمایه گذار به شهرستان بیاورد جایزه دریافت می کند.
نیکبخت تاکید کرد: همه باید متحد و یک کلام با حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاری در این استان برای ایجاد فرصت های شغلی تلاش کنیم.
وی بیان کرد: فرمانداران باید برای رونق اقتصاد و خلق فرصت های شغلی در شهرستان وقت بگذارد و از پرداختن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنند.
استاندار همدان ادامه داد: نمایندگان استان همدان در خانه ملت با وجود تنوع در تفکرات اما فعال و قابل احترام هستند و تا جایی که اقتدار دولت کم نشود با هم همکاری می کنیم.
نیکبخت افزود: در شرایطی که شاهد بدعهدی و خباثت استکبار جهانی هستیم باید بفرموده رهبر معظم انقلاب وحدت را حفظ کرد.
وی با عنوان اینکه سه اصل دولت، ملت و نظام از هم جدا شدنی نیستند، گفت: استکبار جرات جنگ با ایران را ندارد چراکه توان و قدرت این ملت را در دفاع مقدس تجربه کرده است.
به گزارش ایرنا، پیش از انتصاب حجت اله مهدوی به عنوان فرماندار جدید کبودرآهنگ، احسان قنبری این مسئولیت را بر عهده داشت.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.