سردار بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک شهروند پس از مراجعه به منزل شخصی و مواجهه با وسایل بر هم ریخته خانه، متوجه سرقت 100 گرم طلا، دوربین عکاسی و دیگر وسایل شد.
وی ادامه داد: این شهروند به سرعت در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، این موضوع را به عوامل انتظامی اطلاع داد و ماموران کلانتری 19 همدان در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران در بررسی صحنه سرقت دریافتند که زمان زیادی از سرقت نمی گذرد، بنابراین احتمال حضور سارق در حوالی محل جرم زیاد بود.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران عملیات خود را از جستجوی کوچه های اطراف محل سرقت آغاز کردند که متوجه توقف مشکوک 2 دستگاه خودور شدند.
وی ادامه داد: عوامل کلانتری 19 در بازرسی این خودروها ابتدا اموال مسروقه را از یک دستگاه خودرو باری کشف و سپس سارق را که داخل خودروی دوم مخفی شده بود، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهم در بازجویی ها از شگرد خود پرده برداشت و عنوان کرد که ابتدا در کوچه های خلوت گشت زنی و خانه های با ظاهر شیک و خالی از سکنه را انتخاب می کرد و سپس در تاریکی شب با شاه کلید وارد منزل می شد و سرقت می کرد.
سردار کامرانی صالح افزود: متهم پس از سرقت، اموال مسروقه را در شمشادهای داخل کوچه پنهان می کرد و برای انتقال آن به سراغ سرقت خودرو می رفت.
وی اضافه کرد: این فرد در آخرین سرقت نمی تواند خودرو مسروقه را روشن کند و در نتیجه اقدام به سرقت خودروی دیگری از کوچه های مجاور می کند اما در بازگشت متوجه حضور ماموران می شود.
سردار کامرانی صالح گفت: این سارق برای پنهان ماندن از دید پلیس، داخل خودرو به حالت دراز کش منتظر ترک محل از سوی ماموران می شود اما عوامل انتظامی با هوشیاری او را شناسایی و بازداشت می کنند.
وی با بیان اینکه متهم به 20 فقره سرقت منزل، خودرو و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد، گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه 2 فرد همدست و مالخر این سارق، بیش از 40 دستگاه انواع تلفن همراه، یک دست مبل، لباس، یک دستگاه تردمیل، تعداد زیادی ابزار و آچارآلات و دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.