سرهنگ سعید اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید هنگام تردد از جاده اسلام آباد اقدام به قرار گرفتن در لاین مقابل با وجود عبور از پیچ خطرناک و فاقد دید کافی می کند.
وی اضافه کرد: این خودرو به صورت رخ به رخ با یک دستگاه کامیون باری برخورد کرده و راننده آن در دم جان خود را از دست می دهد.
جانشین پلیس راه استان همدان ادامه داد: خودروی سواری پژو که با فاصله ای اندک پشت سر کامیون در حال تردد بود نیز به سرعت بالا با پشت کامیون برخورد کرده و در زیر این وسیله نقلیه قرار می گیرد.
سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: طبق بررسی کارشناس سوانح پلیس راه، خط ترمز خودروی سواری پژو بیش از 15 متر بوده که این بیانگر سرعت بالای این خودرو و رعایت نکردن فاصله طولی توسط راننده این وسیله نقلیه است.
وی با بیان اینکه 2 تن در این سانحه مجروح و در بیمارستان بستری شدند، گفت: در این سانحه، راننده خودروی سواری پراید و راننده سواری پژو مقصر شناخته شدند.
جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: جاده اسلام آباد ملایر یک مسیر مالرو بود که با درخواست و پیگیری مردم ساکن در حوالی این مسیر، آسفالت شد.
سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: وجود روستاهای زیاد و متصل بودن این راه به قهاوند موجب بالا بودن میزان تردد در این مسیر به خصوص در روزهای تعطیل شده است.
وی تاکید کرد: بار ترافیک این مسیر با ظرفیت آن همخوانی ندارد بنابراین می طلبد برای ایمن سازی این جاده تدبیری ویژه اندیشیده شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.