یداله روحانی منش روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این خواهر و برادر با حضور در ستاد دیه ابتدا خواستار اطلاع از روند فعالیت این مجموعه مردمی شدند.
وی اضافه کرد: پس از شرح وظایف و کارهای خداپسندانه این نهاد مردمی، برای گره گشایی از زندانیان جرائم غیر عمد، این خواهر و برادر مشتاق همکاری با این نهاد شدند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: این خواهر و برادر 100 میلیون ریال از ارثی که به دست آورده بودند را به ستاد دیه هدیه کردند که از این طریق به زودی 2 زندانی آزاد می شوند.
روحانی افزود: این خواهر و برادر خواستار آزادی زندانیان متاهل دارای فرزند شدند که این مبلغ در راستای نیت خیرخواهانه آنها هزینه می شود.
وی یادآوری کرد: حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز 10 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همدان کمک کرد.
مدیرعامل ستاد دیه همدان اظهار داشت: همچنین فرمانده انتظامی این استان در 2 مرحله حضور در این ستاد 20 میلیون ریال برای آزادی زندانیان به ستاد دیه پرداخت کرد.
روحانی منش گفت: 25 تن از زندانیان جرائم غیرعمد این استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از زندان آزاد شدند.
با کمک ستاد دیه و همراهی و همکاری خیران نیک اندیش 276 زندانی جرائم غیرعمد سال گذشته در همدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.