سرهنگ بزرگعلی نوری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از مراجعه و شکایت مالباختگان و تشکیل چندین فقره پرونده درباره سرقت قطعات وسایل نقلیه در پاسگاه ها و کلانتری های بهار، رسیدگی به این موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران اقدام به بررسی و بازرسی از محل های سرقت و جستجو سرنخ های موجود کرده، که در نهایت رد پای چهار سارق سابقه دار در این پرونده ها گشوده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: چهار متهم با هماهنگی مقام قضایی در عملیات های جداگانه توسط عوامل پلیس آگاهی دستگیر شدند.
سرهنگ نوری اضافه کرد: این افراد اقدام به 20 فقره سرقت لوازم خودرو از جمله باطری و سیستم ترمز خودروهای سنگین پارک شده در حاشیه راه ها و نزدیک پایانه های باربری کرده بودند.
وی ادامه داد: ماموران در جریان رسیدگی به این پرونده ، 2 مالخر را دستگیر کردند که در بازجویی از محل فعالیت آنها بخشی از لوازم به سرقت رفته کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.
وی به رانندگان توصیه کرد: برای پیشگیری از به سرقت رفتن اموالشان از پارک وسیله نقلیه در مکان های خلوت خودداری کرده و از مکان های امن و پارکینگ های دارای نگهبان استفاده کنند.
شهرستان بهار در 15 کیلومتر مرکز استان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و سنندج قرار دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.