سردار مهدی ظفری روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جمع کارکنان آموزش و پرورش استان همدان افزود: اصل مهمی به نام انتظار و جامعه توحیدی در میان ملت ایران وجود دارد و برای تحقق این اصل و تشکیل حکومت جهانی باید انسان ها مهربان ، فداکار و عاشق باشند.
وی با بیان اینکه هر کشوری که قصد تعرض به کشور دیگری را داشته باشد اول پیشینه آن کشور را بررسی می کند اظهار داشت: دفاع مقدس پیشینه ملت ایران است که هر کشور متجاوزی را از تعرض به ایران باز می دارد.
سردار ظفری با بیان اینکه امروز ایمان، تقوا و عظمت ملت ایران عناصر قدرت دنیا را بر هم زده است گفت: در روزگار کنونی هر یک از ما باید یک قهرمان و رزمنده باشیم و اگر هر کسی کار خود را در هر جایگاهی که هست به درستی انجام دهد و به تعهد خود عمل کند یک قهرمان است.
وی بیان کرد: خدا خواسته که ملت ایران بزرگ شود و باید قدر این بزرگی و عظمت ملت ایران را بدانیم و برای ارتقای آن تلاش کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان نیز در این نشست گفت: انقلاب های فرانسه، روسیه، چین، آمریکا و انقلاب اسلامی ایران، معروف ترین انقلاب های دنیا هستند اما همه این انقلاب ها به جز انقلاب اسلامی ایران با گذشت زمان از آرمان های خود دور شدند.
محمد پور داود افزود: وجود سه عنصر ایمان، تبعیت از رهبری و مردم سه عنصر مهمی است که موجب شده انقلاب اسلامی ایران بعد از چهار دهه همچنان محکم و پرخروش در راه آرمان های خود پیش رود.
وی با بیان اینکه امام راحل(ره) احیاگر تفکر اسلام ناب محمدی و ابداع گر انقلابی بی نظیر در سطح دنیا بود اظهار داشت: ویژگی برتر انقلاب اسلامی این است که مردمی با ایمان داشته که همواره برای انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند و در همه دوران ها ، رهبری شجاع، نترس و آگاه به زمان داشته است.
روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان، حضرت امام خمینی(ره) در 14 خرداد سال 1368 به ملکوت اعلی پیوست.
1181/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.